Ispred restorana “ŠEŠIR MOJ” zabetonirana kaldrma u Skadarliji da bi dame “mogle lakše da hodaju u štiklama”

UNIŠTAVANJE SKADARLIJE SE VRŠI SVAKODNEVNO I BEZ MISLOSTI. “NAJNOVIJI” ZLOČIN SE DESIO PROŠLOG LETA KAD JE VLASNIK RESTORANA “ŠEŠIR MOJ” ZABETONIRAO NA MOJE OČI (POBEGAO JE POSLE U RESTORAN DA SE NE VIDI NA SLICI INAČE JE DRŽAO LOPATU U RUCI DOK JE TABANAO BETON) KALDRMU SKADARLIJSKU IAKO JE TO USTVARI NAJVEĆI SIMBOL OVE ULICE, TA STARA I LEPA KALDRMA.

KAKAV JE STAV NADLEŽNE OPŠTINE STARI GRAD ILI ZAVODA ZA ZAŠTITU SPOMENIKA VIDI SE PO OVIM SLIKAMA. NISU URADILI NIŠTA DA GA SPREČE. AKO IM TREBA SVEDOK JA SAM BIO SVEDOK OVOG ZLOČINA I KRIVO MI JE ŠTO NISAM SLIKAO GAZDU DOK JE TO RADIO.

Leave a Reply

