Jedna nova pristojna zgrada u Cvijićevoj ulici u Beogradu

arh bez bg Nova zgrada u Cvijicevoj 1 arh bez bg Nova zgrada u Cvijicevoj 2 arh bez bg Nova zgrada u Cvijicevoj 3 arh bez bg Nova zgrada u Cvijicevoj 4

PRVO POSTAVIH FOTOSE KOJI SU OD PROŠLOG LETA A ONDA SAM MALO DAO SEBI ODMORA D AIH POGLEDAM I KAŽEM NEŠTO, BILO ŠTA. SLIKAO SAM JE ŠTO MI ZAISTA DOPALA I OSNOVNI RAZLOG JE LEPO PROMIŠLJENA FASADA. DOSTA JE STROGA ALI LEPO OBLIKOVANI DETALJI PROZORA I PARAPETA DAJU NEKI LUDAČKI IZGLED NEKOG TREZORA. KAO DA TU LEŽI BOGATSVO A NE SPAVAJU LJUDI.

Interesantan pristup ako me pitate. Tu je i lepa polukružna zakrivljenost na samom ćošku koja je impresivna jer ostali to rade po principu mnogougla po gradu. Ovde se arhitekta dosetio da ne stavlja mnogougaoni krug u staklu već je to razrešio mnogo bolje, zablenite se malo i otkrićete, što moram aj sve da kažem. NIKAD NIKO OD VAS NIJE OTIŠAO NA LICE MESTA I PROVERIO SVE MOJE IDEJE O NEKIM OBJEKTIMA A ZATIM UČESTVOVAO U DISKUSIJI. TO DO SAD NIJE NIKO URADIO A JA SE HRABRO PRIBLIŽAVAM 1000-TOM TEKSTU.

Šetate li vi po gradu ili samo sedite i gledate televiziju a?

One thought on “Jedna nova pristojna zgrada u Cvijićevoj ulici u Beogradu

Leave a Reply

