LEPA JAKO INTERESANTNO OBLIKOVANA ZGRADA kod Kalenića pijace Beograd

NARAVNO DA JE OVO SADA JEDNA OD NAJLEPŠIH ZGRADA BEOGRADA i drago mi je što je baš na ovom mestu koje je sad dobilo na šarenolikosti. Fasada je jako živopisno obojena i smatram je izvanredno interesantnom. Ovde se radi o potpuno drugačijem pristupu oblikovanju fasade gde svaki prozor i njemu pripadajuća boja ima drugi izgled. LEPO JAKO LEPO! Zamislite kolika je to bila briga za svaki detalj svakog drugačijeg prozora? Samo malo više truda i vaš projekat ima da izgleda fantastično!

Nešto lepo i novo u našem gradu i to pred pijace čiji sam gost od svog detinjstva.

2 thoughts on “LEPA JAKO INTERESANTNO OBLIKOVANA ZGRADA kod Kalenića pijace Beograd

  1. Ne dele svi vaše mišljenje 🙂

    (premotajte na 2:24 za komentar o ovoj zgradi, ali odgledajte i ceo klip)
    Po meni je takođe, “previše šarena”.
    Pozdrav 🙂

  2. Baš me briga za tudja mišljenja. T amišljenja koja ismevaju ovu zgradu valjda su naklonjena onim staklenjacima sive boje po Beogradu? Dakle baš me briga. To je moj stav i to je to. HVALA NA LINKU!

Leave a Reply

